Starting point

نقطه شروع اینجاست!

Starting point

نقطه شروع اینجاست!

زمینه های کاری پالینر


۱)       blue chip

 یکی از سود آور ترین فعالیتهای تجاری که امروزه نزد شرکتهای بزرگ دنیا مطرح می‌باشد بازارهای بورس و خرید و فروش سهام‌های بسیار نادر و بسیار با ارزش می‌باشد که دسترسی عموم مردم به آنها به آسانی میسر نیست. ولی شرکتهای بزرگی چون پالینور با توجه به تخصص و روابط ویژه‌ای که در بازارهای بورس دارند به ‌آسانی به خرید و فروش این سهام می‌پردازند که بسیار سود آور میباشد. بابت نمونه میتوان به سهام شرکتهای بزرگ تولید کننده نوشیدنی های غیر الکلی و یا محصولات آرایشی و بهداشتی مانند ژیلت اشاره کرد. 

2)         BARTERS   MARKETS 

 عموم مردم آن را با نام پایاپای می شناسد ودر حقیقت به این صورت است که شرکت‌ها و مراکز تولیدی و خدماتی با تعریف یک پول قراردادی به تبادل کالا و خدمات خود می‌پردازند که این عمل نیز یکی از پر سود ترین فعالیتهای تجاری امروزه به حساب می آید.

3)     TRADING EXCHANG FUND

 (صنعت MUTUAL FUND) که در کل به معنای جذب سرمایه های خرد و به کار بستن آن سرمایه‌ها در انجام سرمایه گذاری های کلان و بزرگ میباشد که بر حسب موقعیت و قراردادی که بین شرکتها و سرمایه گذاران آن میباشد نوع سود دهی نیز متفاوت می باشد.

4)      ONLINE BROKREG

 کمپانی مقداری از سرمایه‌ای را که در اختیار دارد در شرکتهای بزرگتری که در زمینه خرید و فروش سهام و اوراق مشارکت دولتی مشارکت دارند قرار می‌دهد. که این به دو دلیل بسیار مهم است زیرا همان طور که میدانیم سود اوراق مشارکت تضمین شده و در عین حال معاف از مالیات میباشد که خود این نوع سرمایه گذاری احتیاج به روابط بسیار خوب با شرکتهای دولتی را دارد.

5)      METALS PRECIOUS MARKETS 

 زمینه دیگر فعالیت کمپانی در بازار بورس فلزات گرانبها از جمله طلا و نقره ....

6)    FOREX     ( بازار جهانی خرید و فروش ارز)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد