1- اهداف خود را نمی نویسند ، نمی دانند از زندگی چه می خواهند ، جهت و آرزو ندارند و سر در گم و شکست خورده هستند.
2- تعهد ندارند و فعالیت نمی کنند .
3- در تعیین قرار ملاقالت نامنظم و در انجام تعهدات کاری ناموفق هستند و هیچ توضیحی هم برای بدقولی خود ندارند .
4- سازماندهی ندارند ، برای جستجوی مدارک وقت را هدر می دهند ، میزکار بهم ریخته ای دارند .
5- به سادگی در دسترس نیستند به سختی می توان با آنها تماس گرفت.
6- کار را جدی نمی گیرند
7- نمونه ضعیف و نامناسبی از محصولات را عرضه می کنند .
8- به شکایات زیر مجموعه و مشتریها رسیدگی نمی کنند .
9- به ازای تلاش کم انتظار پاداش فراوان دارند .
10- منتظر معجزه هستند ، تا اینکه بیشتر تلاش کنند .
11- فکر می کنند همه چیز را می دانند .
12- از محصولات استفاده نمی کنند و فقط برای درآمد و پول کار می کنند .
13- مطالب غیر حرفه ای ، نامرتب و ضعیفی از اطلاعات منتشر می کنند .
14- نسبت به درآمد بالاسری خود بی علاقه هستند و کار را متوقف می کنند .
15- بجای یاد گرفتن اصول کاری بین جوابهای مردم سر در گم می شوند .
16- با مشکلات و مسائل کوچک سرد شده و حرکتشان کند می شود .
17- در کار خود برای خرید ابزار بازاریابی و آموزش و غیره هزینه نمی کنند .
18- تجارتشان را روزانه انجام نمی دهند
19- از شرکت خود به شرکتهای دیگر می روند و انتظار موفقیت در یک شرکت جدید را دارند ، توجه ندارند که همه اینکارها زمان بر است .
20- ظاهرشان غیر حرفه ای است .
21- زود باور هستند ، دنبال حقایق نیستند و شایعات را زود باور می کنند .
22- اعتماد به نفس خود را از دست می دهند ، لباس های کثیف و نامرتب می پوشند .
23- از شرکت، محصول،و بالاسری عیب جویی می کنند ، درنیافته اند که اگر دیگران در این شرایط موفق شدند ما هم می توانیم .
24- اطلاعات کامل در مورد محصولات نمی دانند .
25- مشتری های جدید را پیگیری نمی کنند و هیچ توجهی به خرید آنها ندارند .
26- اطلاعات را زود به مجموعه ها انتقال نمی دهند .
27- در حفظ مدارک و اسناد کارشان دقت ندارند .
28- پیغامها ( کتبی یا شفاهی ) و مکالمات ( تلفنی) را زود جواب نمی دهند .
29- بدون اینکه از یک شرکت درآمد کسب کنند به شرکت های دیگر ملحق می شوند .
30- برای موفق شدن برنامه ریزی ندارند ، آنها برای شکست برنامه ریزی کرده اند !!!
31- معمولاً منفی هستند .
32- در این تجارت تلاش نمی کنند .
33- وقت زیادی را صرف تشکیل مجموعه می کنند و وقت بسیار کمی را به مشتری ها و زیر مجموعه ها اختصاص می دهند و از مردم دوری می کنند .
34- با تغییرات شرکت نمی توانند خود را وفق دهند . انعطاف پذیر نیستند .
35- تنبلی می کنند و می خواهند بدون زحمت مزد دریافت کنند .
36- درگیر کلمات و جمله ها هستند .پیرامید،غیر قانونی ، هرمی و .....
37- خیلی کم حوصله می باشند ، بدون تلاش انتظار درآمد بالا دارند .
38- زیاد شکایت می کنند . مانند بچه ها غر غر می کنند ، بی تجربه عمل می کنند.
39- زحمات زیر مجموعه ها را تحسین و تشویق نمی کنند آنها خود پسند هستند .
40- در مورد شرکت های دیگر بد گویی می کنند و اعتبارشان را زیرسوال می برند .
41- زود دست از کار می کشند و تسلیم می شوند . آنها در طول 90 روز اول کار خود دست از کار می کشند .
42- پیگیر آخرین اتفاقات این صنعت نیستند و آن را یادداشت و حفظ نمی کنند .
43- تحت تأثیر حرفهای منفی آشنایان و دوستان قرار می گیرند .
44- دربارۀ چگونگی موفق شدن در نتورک مارکتینگ آگاه نیستند و علاقه ای هم به یادگیری ندارند .
45- معذرت خواهی فراوان می کنند .
46- دروغ می گویند تا خوب بنظر برسند .
47- ظاهری نامناسب دارند وفاقد انرژی هستند .
48- تمایل به حفظ منافع شخصی دارند ، آنها اصلاً به مجموعه ها و همکاران فکر نمی کنند .
49-
به جای یاد گرفتن اصول کار نتورک مارکتینگ مسئولیت حمایت از افراد دیگر را
دارند . آنها در ابتدای کار دوست دارند حمایت کننده باشند تا به وسیله
دیگران حمایت شوند ، بهتر این است که توسط یک مربی یا گروه بسیار خوب حمایت
شویم بجای اینکه دیگران را حمایت کنیم در این صورت یاد میگیریم که چگونه
موفق باشیم .
50- آنها نمی دانند اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد ، همه چیز به خود ما بر می گردد.