Starting point

نقطه شروع اینجاست!

Starting point

نقطه شروع اینجاست!

دلایل شکست افراد در بازاریابی چندسطحی

 1- اهداف خود را نمی نویسند ، نمی دانند از زندگی چه می خواهند ، جهت و آرزو ندارند و سر در گم و شکست خورده هستند.


2- تعهد ندارند و فعالیت نمی کنند .

3- در تعیین قرار ملاقالت نامنظم و در انجام تعهدات کاری ناموفق هستند و هیچ توضیحی هم برای بدقولی خود ندارند .

4- سازماندهی ندارند ، برای جستجوی مدارک وقت را هدر می دهند ، میزکار بهم ریخته ای دارند .

5- به سادگی در دسترس نیستند به سختی می توان با آنها تماس گرفت.

6- کار را جدی نمی گیرند

7- نمونه ضعیف و نامناسبی از محصولات را عرضه می کنند .

8- به شکایات زیر مجموعه و مشتریها رسیدگی نمی کنند .

9- به ازای تلاش کم انتظار پاداش فراوان دارند .
 
10- منتظر معجزه هستند ، تا اینکه بیشتر تلاش کنند .

11- فکر می کنند همه چیز را می دانند .

12- از محصولات استفاده نمی کنند و فقط برای درآمد و پول کار می کنند .

13- مطالب غیر حرفه ای ، نامرتب و ضعیفی از اطلاعات منتشر می کنند .

14- نسبت به درآمد بالاسری خود بی علاقه هستند و کار را متوقف می کنند .

15- بجای یاد گرفتن اصول کاری بین جوابهای مردم سر در گم می شوند .

16- با مشکلات و مسائل کوچک سرد شده و حرکتشان کند می شود .

17- در کار خود برای خرید ابزار بازاریابی و آموزش و غیره هزینه نمی کنند .

18- تجارتشان را روزانه انجام نمی دهند

19- از شرکت خود به شرکتهای دیگر می روند و انتظار موفقیت در یک شرکت جدید را دارند ، توجه ندارند که همه اینکارها زمان بر است .

20- ظاهرشان غیر حرفه ای است .

21- زود باور هستند ، دنبال حقایق نیستند و شایعات را زود باور می کنند .

22- اعتماد به نفس خود را از دست می دهند ، لباس های کثیف و نامرتب می پوشند .

23- از شرکت، محصول،و بالاسری عیب جویی می کنند ، درنیافته اند که اگر دیگران در این شرایط موفق شدند ما هم می توانیم .

24- اطلاعات کامل در مورد محصولات نمی دانند .

25- مشتری های جدید را پیگیری نمی کنند و هیچ توجهی به خرید آنها ندارند .

 26- اطلاعات را زود به مجموعه ها انتقال نمی دهند .

27- در حفظ مدارک و اسناد کارشان دقت ندارند .

28- پیغامها ( کتبی یا شفاهی ) و مکالمات ( تلفنی) را زود جواب نمی دهند .

29- بدون اینکه از یک شرکت درآمد کسب کنند به شرکت های دیگر ملحق می شوند .

30- برای موفق شدن برنامه ریزی ندارند ، آنها برای شکست برنامه ریزی کرده اند !!!

31- معمولاً منفی هستند .

32- در این تجارت تلاش نمی کنند .

33- وقت زیادی را صرف تشکیل مجموعه می کنند و وقت بسیار کمی را به مشتری ها و زیر مجموعه ها اختصاص می دهند و از مردم دوری می کنند .

34- با تغییرات شرکت نمی توانند خود را وفق دهند . انعطاف پذیر نیستند .

35- تنبلی می کنند و می خواهند بدون زحمت مزد دریافت کنند .

36- درگیر کلمات و جمله ها هستند .پیرامید،غیر قانونی ، هرمی و .....

37- خیلی کم حوصله می باشند ، بدون تلاش انتظار درآمد بالا دارند .

38- زیاد شکایت می کنند . مانند بچه ها غر غر می کنند ، بی تجربه عمل می کنند.

39- زحمات زیر مجموعه ها را تحسین و تشویق نمی کنند آنها خود پسند هستند .

40- در مورد شرکت های دیگر بد گویی می کنند و اعتبارشان را زیرسوال می برند .

41- زود دست از کار می کشند و تسلیم می شوند . آنها در طول 90 روز اول کار خود دست از کار می کشند .

42- پیگیر آخرین اتفاقات این صنعت نیستند و آن را یادداشت و حفظ نمی کنند .

43- تحت تأثیر حرفهای منفی آشنایان و دوستان قرار می گیرند .

44- دربارۀ چگونگی موفق شدن در نتورک مارکتینگ آگاه نیستند و علاقه ای هم به یادگیری ندارند .

45- معذرت خواهی فراوان می کنند .

46- دروغ می گویند تا خوب بنظر برسند .

47- ظاهری نامناسب دارند وفاقد انرژی هستند .

48- تمایل به حفظ منافع شخصی دارند ، آنها اصلاً به مجموعه ها و همکاران فکر نمی کنند .

49- به جای یاد گرفتن اصول کار نتورک مارکتینگ مسئولیت حمایت از افراد دیگر را دارند . آنها در ابتدای کار دوست دارند حمایت کننده باشند تا به وسیله دیگران حمایت شوند ، بهتر این است که توسط یک مربی یا گروه بسیار خوب حمایت شویم بجای اینکه دیگران را حمایت کنیم در این صورت یاد میگیریم که چگونه موفق باشیم .

50- آنها نمی دانند اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد ، همه چیز به خود ما بر می گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد